PENGUMUMAN

Kepada para pelanggan setia baru dan lama, mulai bulan Mac 2012 terdapat kos penghantaran RM5 sahaja untuk penghantaran di sekitar Pulau Labuan, Jika tidak mahu, anda boleh memilih untuk mengambil coklat di rumah kami sahaja iaitu di Taman Layang-Layangan..alamat rumah kami akan beri kemudian...HARAP MAKLUM..terima kasih

Sewaan Chocolate Fountain


1. Sewaan mesin coklat : RM100/sehari.
2. Refundable deposit : RM150 yang akan dikembalikan jika mesin akan dipulangkan berkeadaan baik, motor berfungsi baik, auger dan tower tidak remuk dan patah.
3. Belian coklat dip : RM50/kg

**Kami menyediakan mesin coklat 3 tingkat yang memerlukan 2kg coklat untuk menghasilkan pancuran coklat yang penuh dan menarik.

Ayuh buat tempahan sekarang, tetamu anda pasti teruja!

"Chocolate Fountain yang pertama seumpamanya di Labuan..."

Tuesday, August 16, 2011

Selamat Hari Raya dan selamat bercuti


Ramadhan dah nak sampai ke penghujung, malam lailatulqadar adalah malam yang lebih baik dari seribu bulan..banyakkan amal ibadah, banyakkan baca quran, bersedekah, qiamulail dan berdoa kesejahteraan untuk semua umat Islam dimuka bumi ini, InsyaAllah.

Adalah dimaklumkan kami akan pulang bercuti ke semenanjung pada 20hb Ogos - 7hb September 2011

Dengan ini saya ambil kesempatan mengucapkan selamat hari raya kepada guru coklat saya Kak Nowwa dengan ilmu coklat yang amat bernilai.

Tidak lupa juga kepada kedua ibu bapa, adik-beradik, rakan taulan dan istimewa buat pelanggan Chocoladenz. Alhamdulillah kami berjaya menyiapkan lebih kurang 85 box coklat raya dengan jayanya..mudah-mudahan pelanggan-pelanggan semua suka dan menikmati keenakan coklat raya Chocoladenz.

Bagi sesiapa yang berminat untuk mengikuti kelas buat coklat atau nak buat tempahan boleh la hubungi kami selepas 7hb September

0 comments:

Post a Comment